A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Смирновська громада
Запорізька область, Більмацький район

Відділ надання адміністративних та соціальних послуг Смирновської сільської ради

Сесією Смирновської сільської ради від 22 листопада 2017 року було прийняте рішення про створення відділу надання адміністративних та соціальних послуг виконавчого апарату Смирновської сільської ради та затверджено Положення відділу.

Відділ здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів- спеціалістів.

Режим роботи Відділу зорієнтований виключно на потреби суб’єктів звернення. Прийом документів у Відділі становить п’ять  днів на тиждень та вісім годин на день, без перерви на обід.

Кількість послуг, які можна отримати у Відділі включає найбільш затребувані мешканцям

  •  реєстрація/ зняття з місця проживання особи
  • реєстрація фізичних та юридичних осіб 
  • реєстрація речових та майнових прав 
  • земельні
  • оформлення субсидій, всіх видів пільг 
  • державна допомога малозабезпеченим сім'ям 
  • державна допомога при вагітності та пологами
  • держана допомога одиноким матерям

та багато інших послуг згідно з затвердженим переліком.

 

Рішенням сесії Смирновської сіотської ради  №15 від 28.07.2017 року  та №7 від 26.10.2017 затверджено перелік адміністративних  та соціальних послуг, які надаються через Відділ.

Цей перелік складається з 51 адміністративної послуги та 29 соціальної послуги.

На всі послуги оновлені інформаційні та технологічні картки, форми заяв.

Дані послуги надаються відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», наказу Мінсоцполітики України від 21.06.2017 № 1030 «Про деякі питання діяльності ОТГ щодо надання послуг з соціальної підтримки населенню».

Кількість часу для отримання послуг, які надаються у Відділі становить:

для адміністративних послуг МВК близько 15-25 хвилин;

реєстрація/ зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб – близько 20-30 хвилин на особу;

державна реєстрація (внесення змін до відомостей) юридичної особи – 20-25 хвилин враховуючи сканування документів;

державна реєстрації прав на нерухоме майно – 20 хвилин враховуючи сканування документів.

Оформлення соціальних послуг – 20-30 хвилин.

В приміщенні Відділу бажаючі можуть скористатися інформаційними стендами або отримати консультацію безпосередньо від спеціалістів.

 

Начальник відділу надання адміністративних та соціальних послуг Костюк Аліна Миколаївна, 0980380346

Спеціаліст з питань надання адміністративних та соціальних послуг – Жигола Марина Олександрівна, 0996543051

Реєстратор   Карпенко Сніжана Романівна, 0979603427

Графік роботи:  Понеділок –п’ятниця з 8:00 до 16.00 , без перерви на обід.

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь