A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Смирновська громада
Запорізька область, Більмацький район

До Податкового кодексу України внесено зміни

Дата: 03.08.2018 08:08
Кількість переглядів: 139

До Податкового кодексу України внесено зміни
Пологівська ОДПІ звертає увагу, що з 28.07.2018, тобто з дня, наступного за днем опублікування, набрав чинності Закон України від 03.07.2018 № 2477-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (далі – Закон № 2477).

Закон № 2477 опубліковано в офіційному виданні – газеті «Голос України»                              від 27.07.2018 № 137.

Законом № 2477 внесені зміни до:

? пп. 165.1.14 п. 165.1 ст. 165 «Доходи, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу» Податкового кодексу України від від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ), а саме: передбачено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених згідно із Сімейним кодексом України, у тому числі аліменти, що виплачуються нерезидентом;

? пп. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 «Податкова знижка» ПКУ, що викладено у новій редакції, згідно з якою до переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки, зокрема, належать суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

 

Податок на нерухомість: застосування пільг до садового або дачного будинку

Пологівська ОДПІ нагадує, що відповідно до пп. 266.2.1 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок на нерухомість), є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі його частка.

Згідно з пп. 14.1.129 п. 14.1 ст. 14 ПКУ об’єкти житлової нерухомості – будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки.

Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі його часток (пп. 266.3.1 п. 266.3 ст. 266 ПКУ).

Підпунктами «а», «б» та «в» пп. 266.4.1 п. 266.4 ст. 266 ПКУ передбачено пільги із сплати податку на нерухомість у вигляді зменшення бази оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, у тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи – платника податку, зокрема:

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 квадратних метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 180 квадратних метрів.

Порядок надання пільг встановлено пп. 266.4.2 п. 266.4 ст. 266 ПКУ.

Враховуючи вищезазначене, пільги у вигляді зменшення бази оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, у тому числі їх часток, при сплаті податку на нерухомість, застосовуються до садового та дачного будинків з урахуванням норм, визначених п. 266.4 ст. 266 ПКУ.

Також звертаємо увагу, що відповідно до пп. 266.4.3 п. 266.4 ст. 266 ПКУ пільги з податку на нерухомість, передбачені підпунктами 266.4.1 та 266.4.2 п. 266.4 ст. 266 ПКУ, для фізичних осіб не застосовуються до:

? об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановленої підпунктом 266.4.1 цього пункту (для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – більше 600 квадратних метрів (120 кв. м х 5));

? об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

 

До уваги платників податку на прибуток!

У зв’язку із набранням чинності 14.07.2018 постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 547 «Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності» (далі – Постанова № 547) ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Відповідно до внесених Постановою № 547 змін платники податку на прибуток у визначених законом випадках подають органам доходів і зборів у порядку, передбаченому Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями, податкову декларацію з податку на прибуток підприємства (далі – Декларація), проміжну (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) та річну фінансову звітність.

Підприємства, які складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі, складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), наростаючим підсумком з початку звітного року у складі балансу та звіту про фінансові результати.

Підприємства, яким відповідно до Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати (крім тих, які зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності), та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів і витрат відповідно до податкового законодавства, подають відповідним органам річну фінансову звітність, передбачену для суб’єктів малого підприємництва.

Таким чином, з урахуванням внесених Постановою № 547 змін, при поданні податкової Декларації за І квартал, півріччя, три квартали надається фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати, а для суб’єктів малого підприємництва і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності – скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати (фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва).

 

Звертаємо увагу платників на право проведення звірки

Пологівська ОДПІ нагадує, про функціонування модернізованого електронного сервісу «Електронний кабінет» (пп.14.1.562п.14.1 ст.14, ст.42  Податкового кодексу України), вхід до якого здійснюється через офіційний веб-портал ДФС.

Не витрачаючи робочий час на відвідування органів ДФС, за допомогою «Електронного кабінету»  платники податків мають можливість:

- перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адміністрування податків, зборів, митних платежів, здійсненням податкового контролю, у т.ч. дані оперативного обліку податків та зборів (у т.ч. дані інтегрованих карток платників податків), дані СЕА ПДВ, СЕАРП, а також одержання такої інформації у вигляді документа,який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладанням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу;

- проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує  стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладанням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу.

Порядок функціонування «Електронного кабінету» визначається Мінфіном України.

 

Про оподаткування подарунків

Пологівська ОДПІ повідомляє, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків, якщо їх вартість не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.

Однак, зазначена норма застосовується тільки у разі надання подарунків у натуральній формі.

Якщо в 2018 році вартість подарунка, який надається юридичною особою фізичній особі, не перевищує 930,75 грн. (3723 грн. х 25%), то його вартість не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.

У податковому розрахунку за формою №1ДФ вартість подарунків, які не оподатковуються податком на доходи, відображається за ознакою доходу «160».

Якщо вартість подарунка перевищує у 2018 році 930,75 грн., то сума такого перевищення оподатковується за ставкою 18%, як додаткове благо з урахуванням коефіцієнта, передбаченого п. 164.5 Податкового кодексу, та відображається у податковому розрахунку за формою № 1ДФ за ознакою доходу "126".

Крім того, сума перевищення оподатковується військовим збором за ставкою 1,5%.

Зазначена норма визначена пп.165.1.39 ст. 165 Податкового кодексу України.

 

Особливості нарахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Згідно статті 266 Податкового кодексу України платникамиподатку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та / або нежитлової нерухомості.

Фізичні особи в 2018 році сплачують податок за 2017 рік.

Пільги зі сплати податку на об'єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб складають:

-   для квартир незалежно від їх кількості база оподаткування зменшується - на 60 кв. метрів;

-   для житлових будинків незалежно від їх кількості база оподаткування зменшується - на 120 кв. метрів;

-   для різних типів об'єктів незалежно від їх кількості база оподаткування зменшується - на 180 кв. метрів.

          Ставка податку для об'єктів житлової та / або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, встановлюється рішенням сільських, селищних, міських рад, в залежності від розташування і типів таких об'єктів нерухомості. Ставки податку встановлюються в розмірі, не більше 1,5 відсоткавід мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року, за 1 кв. метр.

          База оподаткування об'єктів, що перебувають у власності фізичних осіб, і сума податку визначається контролюючим органом за місцем реєстрації платника податків.

           Контролюючий орган до 1 липня надіслав податкові повідомлення-рішення про сплату суми податку фізичним особам

           Громадяни повинні сплатити податок протягом 60 днів після отримання повідомлення-рішення. Основною проблемою нарахування податку на нерухоме майно є недостатнє наповнення баз даних фіскальних органів. Тож громадянам, які в даний час не отримали податкове повідомлення - рішення щодо сплати податку, але повинні його сплачувати, необхідно прийти в інспекцію за місцем реєстрації з документами, що підтверджують право власності для проведення звірки та нарахування податку .

 

До уваги ФОПів! Надання звітності у разі припинення підприємницької діяльності

Пологівська ОДПІ нагадує, що відповідно до пп.6 п.11.18 розділу XI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізична особа-платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.

Така фізична особа має забезпечити остаточні розрахунки з бюджетом від провадження підприємницької діяльності - в установлені строки подати відповідному контролюючому органу податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, у якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

 Відповідно до пп.177.11 ПКУ фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за їх рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Разом із податковою декларацією протягом зазначеного термінуфізичні особи – підприємці надають «ліквідаційну» звітність щодо сум нарахованого ЄСВ. Така норма, передбачена п.11 розділу Ш наказу Міністерства фінансів України від 15.05.2018 року № 511 «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» й введена в дію з 1 серпня 2018 року.

            Довідково: з 1 серпня 2018 року відповідно до п.11 розділу Ш наказу Міністерства фінансів України від 15.05.2018 року № 511 «Про внесення змін до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» особи, які проводять незалежну професійну діяльність, та члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах надають «ліквідаційну» звітність щодо сум нарахованого ЄСВ протягом 30 календарних днів з дня подання заяви до органу доходів і зборів про зняття з обліку платника єдиного внеску.

 

В Пологівській ОДПІ закликають молодь захищати свої трудові права

Для більшості людей літо – це пора відпусток, а для молоді – це ще й вільний від навчання час, який більшість використовує, як можливість влаштуватися на роботу.

Пологівська ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області звертає увагу, що на сьогодні спостерігається негативна тенденція – студенти працюють без офіційного працевлаштування і вважають оформлення на роботу - формальністю. Погоджуючись на отримання запрати «в конвертах» вони позбавляють себе права соціальних гарантій, інших нарахувань, а у випадку конфлікту з роботодавцем – впевненості у своєчасній виплаті. У зв’язку з чим:

Шановні роботодавці!

Легалізуйте зайнятість населення та відмовтесь від виплати зарплати «в конвертах». Це дозволить: зняти соціальну напругу, громадянам отримати реальну соціальну підтримку. Пропонуємо негайно оформити належним чином трудові відносини зі своїми найманими працівниками. У випадку ігнорування цієї вимоги контролюючі органи будуть застосовувати всі заходи впливу за порушення законодавства з праці у межах їх компетенції.

Шановні працівники!

Для реалізації своїх трудових прав та забезпечення належного рівня свого майбутнього ви повинні вимагати від роботодавця легального оформлення трудових відносин через укладання трудового договору, а також регламентацію трудових відносин відповідно до чинного трудового законодавства. У разі відмови роботодавця, кожен громадянин має право звернутися до компетентних державних органів за захистом своїх конституційних прав.

Самостійно нараховані суми єдиного внеску фізичними особами- підприємцями, які є пенсіонерами за віком, підлягають сплаті

Відповідно до частини четвертої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) фізичні особи – підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону України від 09 липня 2003 року № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі – Закон № 1058), та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

Згідно з п. 5 розд. ІІІ Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 із змінами та доповненнями, фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону № 1058, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови самостійного визначення для себе бази нарахування єдиного внеску, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом № 2464. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Пунктом 3 розд. III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 із змінами та доповненнями (далі – Порядок № 435), передбачено, що у разі самостійного визначення бази нарахування єдиного внеску фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування , які отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону № 1058, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, формують та подають до контролюючих органів Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску (далі – Звіт) самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом.

Відповідно до п. 16 розд. II Порядку № 435 відповідальним за правильність та достовірність заповнення Звіту є страхувальник.

Отже, суми самостійного визначення бази нарахування єдиного внеску фізичними особами – підприємцями, у тому числі тими, які обрали спрощену систему оподаткування, і є пенсіонерами за віком або особами з інвалідністю, підлягають сплаті на загальних підставах та не підлягають скасуванню.

У разі несвоєчасної сплати самостійно визначеного зобов’язання такі особи несуть відповідальність відповідно до ст. 25 Закону № 2464.

 

До уваги суб’єктів господарювання, що планують здійснювати та здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами

Пологівська ОДПІ інформує, що відповідно до розпорядження ДФС України                         від 28.02.2018 № 18-р «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами» з 02.08.2018 року запроваджується в експлуатацію нове програмне забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої, тютюнові вироби)».

Для введення до бази даних інформації із заяв, отриманих від суб’єктів господарювання у паперовому вигляді про видачу/внесення чергового платежу/переоформлення/видачу дубліката/анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту), тютюновими виробами необхідно крім даних, які подаються відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня                   1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», із змінами та доповненнями, вказувати код та назву виду діяльності, а платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) надавати окремо до кожної заяви (окремо оплата за ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та окремо оплата за ліцензію на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами).

Враховуючи зазначене вище, рекомендуємо використовувати наведену нижче форму заяви.

Крім цього, слід зазначити, що платники податків, які планують здійснювати діяльність з роздрібного продажу підакцизних товарів, повинні стати на облік в ОДПІ та їх відділення за місцем розташування торгівельних об’єктів для відкриття інтегрованих карток як платників окремих податків з метою зарахування коштів, сплачених за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та акцизного податку до місцевого бюджету.

Форма заяви, яку рекомендуємо використовувати для видачі/внесення чергового платежу/переоформлення/видачі дубліката/анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, алкогольними напоями – сидром та перрі (без додання спирту), тютюновими виробами.

 

Разом з декларацією з податку на прибуток за І півріччя 2018 року не забудьте подати фінансову звітність

Пологівська ОДПІ нагадує, що термін подання фінансової звітності за результатами                    І півріччя 2018 року до органів ДФС – 09 серпня 2018 року, разом з податковою декларацією з податку на прибуток підприємств.

Так, положеннями п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) передбачено, що платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 Кодексу.

Фінансова звітність, що складається та подається платниками податку на прибуток є додатком до податкової декларації з податку на прибуток та її невід'ємною частиною.

У Податковій декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженій наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897, перелік форм фінансової звітності, яка складається платниками податку на прибуток передбачено у розділі «Наявність поданих до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств додатків - форм фінансової звітності 12». Платники проставляють позначку у графах, що відповідають назвам форм фінансової звітності, поданої з цією декларацією.

Згідно з п. 48.3 ст. 48 Кодексу податкова декларація повинна містити обов'язкові реквізити, зокрема інформацію про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід'ємною частиною.

Податкова звітність, складена з порушенням норм ст. 48 Кодексу, не вважається податковою декларацією (п. 48.7 ст. 48 Кодексу).

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання податкової звітності передбачена в п. 120.1 ст. 120 Кодексу.

Таким чином, за неподання (крім випадків, якщо податкова декларація не подається відповідно до п. 49.2 ст. 49 Кодексу) або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати і сплачувати податки та збори, податкових декларацій (розрахунків), а також іншої звітності, обов'язок подання якої до контролюючих органів передбачено Кодексом накладення штрафу в розмірі 170 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1 020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

 

Змінено порядок оподаткування аліментів та надання податкової знижки на навчання з 28 липня 2018 року

28 липня 2018 року набрав чинності Закон України від 03 липня 2018 р. №2477-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (далі – Закон №2477-VII), який опубліковано в газеті «Голос України» від 27.07.2018 № 137. Законом №2477-VII змінено порядок оподаткування аліментів та надання податкової знижки на навчання, а саме:

1) У п. 165.1.14  п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) уточнено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених згідно із Сімейним кодексом України, у тому числі аліменти, що виплачуються нерезидентом. Тобто виключено норму щодо оподаткування виплати аліментів нерезидентом незалежно від їх розміру, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана ВРУ.

2) У новій редакції викладено пп. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ щодо податкової знижки на навчання. Тепер до податкової знижки буде включатися сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення. Тобто Закон розширив перелік витрат на навчання, які можуть бути включені до податкової знижки.

 

Замість традиційних РРО - мобільні телефони, планшети,  ноутбуки

Міністерство фінансів в червні цього року  ініціювало пілотний проект реєстрації та експлуатації новітніх моделей  для реєстрації розрахункових операцій - e-Receipt (електронний чек).

Зокрема, у рамках пілотного проекту пропонується дозволити використовувати для реєстрації розрахунків мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші засоби комунікації.

Нова система  передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.

Це також дозволить спростити процес ведення господарської діяльності, адже користування системою не потребує спеціальних знань та підготовки її користувачів.

Наразі для запуску електронної системи  e-Receipt Державна фіскальна служба  активно веде консультації з бізнесом.

 

Реєстрація платником ПДВ.  Дізнайтесь як і за яких умов

Під обов'язкову реєстрацію у якості платника ПДВ підпадає особа, у якої загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 млн грн. (без урахування ПДВ).

До оподатковуваних операцій для цілей реєстрації особи як платника ПДВ належать операції, що підлягають оподаткуванню за основною ставкою ПДВ 20%, ставкою 7%, нульовою ставкою ПДВ та звільнені (умовно звільнені) від оподаткування ПДВ.

Для здійснення такої реєстрації особа не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто зазначений обсяг, повинна подати до фіскального органу за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) реєстраційну заяву платника ПДВ за формою N 1-ПДВ.

Отже, якщо особа здійснює операції з постачання товарів/послуг на митній території України, що підлягають оподаткуванню, загальний обсяг яких протягом останніх 12 календарних місяців перевищує 1 млн грн., то така особа повинна подати до фіскального органу за своїм місцезнаходженням Заяву за формою 1-ПДВ і зареєструватись як платник ПДВ в обов'язковому порядку.

Реєстраційна заява платника ПДВ за формою № 1-ПДВ визначена додатком 1 до «Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», затвердженого наказом МФУ 14.11.2014 № 1130.

У заяві, зокрема, зазначаються підстави для реєстрації особи як платника ПДВ, які заповнюється згідно з додатком до реєстраційної заяви (додаток до реєстраційної заяви до контролюючого органу не подається).

Будь-яка особа, яка підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ, не подала до контролюючого органу реєстраційну заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату цього податку на рівні зареєстрованого платника без права нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування.

Разом з тим, особа має право зареєструватись як платник ПДВ за своїм добровільним рішенням, шляхом подання до контролюючого органу Заяви не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого така особа вважатиметься платником ПДВ.

Такі особи, можуть навести у заяві бажаний (запланований) день реєстрації як платника ПДВ, що відповідає даті початку податкового періоду (календарний місяць), з якого такі особи вважатимуться платниками ПДВ та матимуть право на складання податкових накладних.

Зазначена норма передбачена п. 181.1 ст. 181; п. 183.1, п. 183.2, п. 183.10 ст. 183 Податкового кодексу України.

 

Підприємство припинило право постійного користування земельною ділянкою комунальної власності. Коли можна не сплачувати земельний податок?

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника – юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

Припинення права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землекористувача здійснюється за його заявою до власника земельної ділянки. Власник земельної ділянки на підставі заяви землекористувача приймає рішення про припинення права користування земельною ділянкою, про що повідомляє органи державної реєстрації (част. третя та четверта ст. 142 Земельного кодексу України).

Офіційне визнання і підтвердження державою фактів припинення речових прав на нерухоме майно забезпечується шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на підставі поданих документів (ст. 2 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 № 1952 ).

Отже, у разі припинення права постійного користування земельною ділянкою державної або комунальної власності, юридична особа сплачує земельний податок за фактичний період перебування землі у користуванні у поточному році, тобто до дати внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про припинення права постійного користування земельною ділянкою.

Зазначена норма передбачена п. 286.5 ст. 286; п. 287.1 ст. 287  Податкового кодексу.

 

Як фермерським господарствам сплачувати єдиний внесок з 2018 року?

З 01 січня 2018 року членів фермерського господарства визначено платниками єдиного внеску, і як наслідок, вони з 01.01.2018 зобов’язані стати на облік в органах доходів і зборів, як платники єдиного внеску (п. 51 частини першої ст. 4 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»).

Ця норма не поширюється на членів фермерських господарств, які є застрахованими особами або звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу (частина четверта ст. 4 Закону № 2464).

Головою фермерського господарства є його засновник або інша, визначена в Статуті особа (частина перша ст. 4 Закону України від 19.06.2003 № 973 «Про фермерське господарство»).

Трудові відносини у фермерському господарстві базуються на основі праці його членів.

У разі виробничої потреби фермерське господарство має право залучати до роботи в ньому інших громадян за трудовим договором  (частина 1 та 2 ст. 27 Закону № 973). 

Отже, голова та інші члени фермерського господарства підлягають страхуванню як платники єдиного внеску (крім випадків, коли голова або інший член фермерського господарства належить до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах).

Базою нарахування єдиного внеску для членів фермерського господарства є сума доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб.

При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць (у 2018 році - 819, 06 грн.).

У разі якщо не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, необхідно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (абзац другий п. 2 частини першої ст. 7 Закону № 2464).

Платники єдиного внеску зобов’язані сплачувати за себе єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону № 2464).

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно  від фінансового стану платника, а за несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску передбачено фінансову відповідальність.

Зазначена норма роз’яснена листом ДФС України від 26.06.2018 № 19425/7/99-99-13-02-01-17.

 

Дізнайтесь особливості сплати земельного податку садівничими товариствами та його членами

Платниками земельного податку є, зокрема, власники земельних ділянок та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, що перебувають у власності або користуванні.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податкового зобов’язання щодо земельного податку.

Нарахування фізичним особам сум земельного податку проводиться фіскальними органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку.

Громадянам України можуть безоплатно передаватись земельні ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення садівництва у розмірі не більше 0,12 гектара (ст. 121 Земельного кодексу України).

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 126 Земельного кодексу України).

Від сплати земельного податку звільняються інваліди першої і другої групи, фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років, пенсіонери (за віком), ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (ст. 281 Податкового кодексу).

Звільнення від сплати земельного податку для таких категорій фізичних осіб поширюється на земельні ділянки, визначені п. 281.2 ст. 281 Податкового кодексу.

Отже, якщо земельні ділянки приватизовані громадянами - членами садівничого товариства і кожен громадянин отримав документ, що засвідчує право на земельну ділянку, то такі громадяни, крім тих, кому надані пільги щодо сплати земельного податку, визначені ст. 281 Податкового кодексу, є платниками земельного податку.

Тобто, у разі наявності у фізичних осіб - членів садівничого товариства приватизованих земельних ділянок (свідоцтва на право власності) земельний податок сплачується ними самостійно (або використовується пільга зі сплати податку).

Фізичні особи, які звільняються від сплати земельного податку, не є платниками земельного податку за приватизовану земельну ділянку розміром 0,12 га.

Садівниче товариство є платником земельного податку за земельні ділянки, включаючи земельні ділянки загального користування, надані такому товариству для ведення садівництва і щодо яких члени товариства не оформили право на свою земельну ділянку.

Тобто, якщо фізичними особами - землекористувачами земельних ділянок, наданих для ведення садівництва, не оформлено право власності, то садівниче товариство є платником земельного податку за такі земельні ділянки (включаючи земельні ділянки загального користування).

 

До уваги громадян, які подавали декларацію про майновий стан і доходи!

 Військовий збір розраховується фізичними особами самостійно за ставкою 1,5 відсотка об’єкта оподаткування.

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається у термін до 1 травня                2018 року.

Сума податку на доходи та військового збору, зазначені у податковій декларації за             2017 рік, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2018 року.

В такий же термін – до 1 серпня 2018 року сплачують податок на доходи та військовий збір приватні нотаріуси, адвокати, арбітражні керуючі та інші особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність.

Зазначена норма передбачена п. 179.7 ст. 179 Податкового кодексу.

 

Оновлено довідники податкових пільг станом на 04.07.2018

ДФС України станом на 04 липня 2017 року затверджені:

- Довідник №89/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;

- Довідник №89/2 інших податкових пільг.

У Довідниках надано перелік пільг із зазначенням їх кодів та термінів дії.

Дані зазначених Довідників використовуються платниками під час заповнення звіту про суми податкових пільг, форма якого затверджена постановою КМУ від 27.12.2010 №1233 «Про затвердження Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг».

Звіт про суми податкових пільг визначається як податкова декларація.

Звіт про суми податкових піль подається за три, шість, дев'ять і дванадцять календарних місяців за місцем реєстрації суб'єкта господарювання протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб'єкт господарювання пільгами не користується, звіт не подається.

У звіті у графах "Код пільги згідно з довідником пільг" та "Найменування податкової пільги" зазначається код та найменування податкової пільги за кожним видом  пільг відповідно до довідника пільг.

Довідники пільг розміщені на офіційному веб-порталі ДФС:  http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/54005.html.

 

До уваги платників земельного податку!

Змінено коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земель при визначенні нормативної грошової оцінки 

17 липня 2018 року набирає чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.03.2018 №162 "Про внесення змін до Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів", яким змінено коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки. 

Так, з 17 липня 2018 року для земельних ділянок, інформація про які не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 3,0 (раніше було 2,0)

У разі якщо у відомостях Державного земельного кадастру відсутній код Класифікації видів цільового призначення земель для земельної ділянки, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), застосовується із значенням 3,0 (раніше біло 2,0).

Коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), встановлюється на підставі Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07. 2010 року N 548.

Наказ набирає чинності через три місяці з дня його офіційного опублікування (опублікований у виданні «Офіційний вісник України» 17.04.2018 № 30).

 

Новації при використанні РРО.

Внесено зміни до порядку реєстрації РРО та запроваджується реєстр екземплярів РРО

Кабінетом Міністрів України затверджено постанову від 13.06.2018 року № 496  "Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій", якою спрощено порядок реєстрації касової техніки та її технічне обслуговування.

 

Так, передбачається, що роботи з введення РРО в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування відповідно до вимог експлуатаційних документів у строк, що не перевищує 3-х діб з дати його інформування ДФС про резервування фіскального номера РРО.

Крім того, визначається механізм обміну документами між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування в електронній формі як під час введення в експлуатацію реєстраторів, так і подальшого їх обслуговування.

Також запроваджується реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій, порядок ведення якого визначить Мінфін.

Такий реєстр екземплярів РРО ведеться з метою узагальнення, зберігання та надання достовірної інформації щодо моделей (модифікацій), конструкторсько-технологічної і програмної документації РРО, які дозволені для застосування у сфері торгівлі, громадського харчування й послуг та включені до Державного реєстру РРО.

Виробники (постачальники) не пізніше дня поставки РРО надсилають ДФС інформацію про такий екземпляр РРО, яка повинна містити дані про найменування моделі (модифікації) РРО, сферу його застосування та версію внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром РРО), унікальний (серійний) номер, дату виготовлення, гарантійний строк зберігання, гарантійний строк експлуатації, строк служби, складові частини РРО згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника, комплект поставки.

Постанова КМУ №496 опублікована в «Урядовому  кур'єрі»  26.06.2018 № 119.

 

Фізичній особі - підприємцю нараховано дохід. Як відобразити  у податковому розрахунку за  формою № 1-ДФ?

При нарахуванні (виплаті) доходів фізичним особам -  підприємцям (не залежно від системи оподаткування) та самозайнятим особам податкові агенти зобов’язані відобразити такі доходи у податковому розрахунку за формо № 1-ДФ за звітний квартал, у якому вони були нараховані.

При цьому, під час нарахування (виплати) підприємцю доходу від здійснення ним підприємницької діяльності не утримується податок на доходи фізичних осіб, якщо таким підприємцем надано копію документа, що підтверджує його державну реєстрацію відповідно до закону як суб'єкта підприємницької діяльності:

-   для фізичної особи-підприємця, яка знаходиться на загальній системі оподаткування, таким документом може бути копія виписки або витягу з Держреєстру;  

-      для підприємця, що застосовує спрощену систему оподаткування, - копія свідоцтва про сплату єдиного податку, або копія виписки або витягу з Держреєстру; 

  -   для особи, яка здійснює незалежну професійну діяльність, - копії довідки про взяття її на податковий облік як фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність.

При заповненні податкового розрахунку за формою № 1-ДФ:

- у графі 3а «Сума нарахованого доходу» відображається (за звітний квартал) дохід, який нараховано підприємцю. У разі нарахування доходу його відображення у графі 3а є обов’язковим незалежно від того, виплачені такі доходи чи ні.

Довідником ознак доходів, наведеним у додатку до Порядку № 4 від 13.01.15, визначено, що дохід, виплачений самозайнятій особі, відображається у податковому розрахунку за ф. 1ДФ за ознакою доходу «157».

- у графі 3 «Сума виплаченого доходу» відображається сума фактично виплаченого доходу.

Наприклад, якщо нарахування доходу було здійснено у червні місяці (ІІ квартал), а виплату здійснено у липні (ІІІ квартал), то нарахована сума буде відображатись в графі 3а «Сума нарахованого доходу» за ІІ квартал, а фактично виплачена сума буде відображатися в графі 3 «Сума виплаченого доходу» податкового розрахунку за ф. 1ДФ за ІІІ квартал.

- у графі 4а «Сума нарахованого податку» відображається сума податку, нарахованого та утриманого з доходу, нарахованого платнику податку згідно із законодавством (якщо підприємцем не надано  копію документа, що підтверджує державну реєстрацію відповідно до закону як суб'єкта підприємницької діяльності).

- у графі 4 «Сума перерахованого податку» відображається фактична сума перерахованого податку до бюджету (у разі нарахування податку та відображення у графі 4а).

Якщо підприємцем надано  копію документа, що підтверджує його державну реєстрацію як суб'єкта підприємницької діяльності, то графи 4а «Сума нарахованого податку» та 4 «Сума перерахованого податку» не заповнюються, в даному випадку в таких графах проставляються нулі.

Зазначена норма передбачена п. 176.2 ст. 176, п. 177.8 ст. 177 Податкового кодексу; п. 3 «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку»,  затвердженого наказом МФУ від 13.01.2015 № 4. 

 

ГУ ДФС у Запорізькій області інформує

Юліана Козаченко: «За перше півріччя бюджети Запорізької області отримали 95 мільйонів акцизного податку»

Від роздрібної торгівлі підакцизними товарами місцеві скарбниці Запорізького краю поповнились на 95 мільйонів гривень акцизного податку. Як зазначила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, від продажу алкогольних напоїв надійшло 57,6 мільйона, а від тютюнових виробів – 37,5 мільйона гривень.

Слід зазначити, що акцизний податок з роздрібної торгівлі залишається у розпорядженні органів місцевого самоврядування та є стабільним джерелом надходжень місцевих бюджетів, у тому числі об'єднаних територіальних громад.

Від виробників та імпортерів підакцизної групи товарів за перше півріччя до бюджетів усіх рівнів надійшло майже 21 мільйон гривень акцизу, що перевищує минулорічні показники на 72%. Найбільше зросли надходження акцизного податку з імпортованих в Україну товарів, від виробників транспортних засобів, від виробників пива та від учасників ринку нафтопродуктів.

Крім того, у сфері обігу підакцизних товарів проведено 439 перевірок суб'єктів господарювання. У результаті виявлених порушень законодавства застосовані фінансові санкції у розмірі 19,6 мільйона гривень та донараховано 16 мільйонів акцизного податку.

 

Юліана Козаченко: "98% податкових надходжень у Запорізькій області сплачено добровільно"

У Головному управлінні ДФС у Запорізькій області відбулося чергове засідання колегії за результатами роботи у першому півріччі 2018 року.

Відкриваючи роботу колегії, керівник фіскальної служби регіону Юліана Козаченко підбила підсумки діяльності відомства, акцентувавши увагу як на здобутках, так і на прогалинах в роботі.

Вона зазначила, що одним з першочергових завдань на сьогодні є завершення реорганізації, а саме запровадження дворівневої системи контролю та адміністрування податків і зборів. Відповідно до Постанови КМУ «Про реформування територіальних органів ДФС», ОДПІ втратили статус юридичної особи та припиняють свої повноваження.  Разом з тим, у Запорізькій області на правах відокремлених підрозділів ГУ ДФС утворено 11 управлінь, у складі яких сформовані 12 державних податкових інспекцій.

Також Юліана Козаченко повідомила про стабільно високий рівень добровільної сплати податків у регіоні – він становить 98,1%. Зазначивши, що цей показник для Запорізької області є традиційним. Його формують декілька факторів, основні з яких – сумлінність платників та якісне адміністрування податків і зборів.

У ході колегії розглядалося і питання контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів. За словами Юліани Козаченко, потребують уваги суб’єкти господарювання, які здійснювали реалізацію підакцизних товарів, однак здали ліцензії та припинили свою діяльність. Саме у цих випадках є ризик переходу суб’єктів господарювання до тіньового сектору.

Зокрема, це підтверджується результатами фактичних перевірок таких суб’єктів, кожна п’ята з яких дозволила виявити торгівлю підакцизною групою товарів без реєстрації підприємницької діяльності або без наявності ліцензій. На території Запорізької області було встановлено 25 громадян, які здійснювали реалізацію товарів підакцизної групи без реєстрації підприємницької діяльності та 38 суб’єктів господарювання, які не мали ліцензій на продаж тютюну та алкоголю.  По всім випадкам інформація передана до правоохоронних органів для вжиття відповідних заходів.

Крім того, під час засідання обговорювалися результати адміністрування ПДВ, погашення податкового боргу та декларування доходів громадян.

 

Запорізькі податкові міліціонери разом з митниками перекрили 5 каналів підакцизної контрабанди

За результатами проведених заходів в рамках операції «Рубіж-2018», зокрема спільних оглядів по виявлених порушеннях митних правил, у першому півріччі було розпочато 23 провадження на загальну суму 64,8 мільйона гривень.

Крім того, операція "Рубіж-2018" дозволила перекрити 5 каналів надходження на митну територію України товарів підакцизної групи, ввезених поза митним контролем. Загальна сума вилучених товарів становить майже 5 мільйонів гривень.

Співпраця податкових та митних підрозділів фіскальної служби області спрямована на підвищення ефективності боротьби з економічною злочинністю. Одним з найбільш актуальних напрямів взаємодії на сьогодні є спільна операція «Рубіж-2018». Її основна мета полягає у протидії правопорушенням у митній та податковій сферах при здійсненні операцій суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності.

 

У фіскальній службі Запорізької області проведено майже 700 антикорупційних заходів

У першому півріччі співробітники управління внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Запорізькій області провели 77 службових перевірок щодо можливих порушень з боку службових осіб фіскальної служби регіону, з яких 59 фактів підтвердились.

Під час досудового розслідування у кримінальних провадженнях, розпочатих за матеріалами управління внутрішньої безпеки, 4 особам було повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ст. 368 Кримінального кодексу України. На судовий розгляд направлено 2 обвинувальні висновки.

За результатами перевірок керівникам територіальних органів ДФС у Запорізькій області внесено 28 подань щодо вжиття заходів для усунення причин та умов, що призвели до скоєння правопорушень з боку співробітників.

За результатами розгляду подань 7 працівників Запорізької митниці притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

Також з початку року перевірено 106 кандидатів на посади до територіальних органів фіскальної служби регіону на предмет виявлення обставин, що можуть перешкоджати їх призначенню. Десятьом особам у погодженні було відмовлено .

Крім того, у трудових колективах служби організовано 475 профілактичних заходів, зокрема, бесіди та лекції на антикорупційну тематику.

Нагадаємо, інформацію про вчинення працівниками ДФС корупційних порушень можна повідомляти на сервіс "Пульс" за номером: 0 800 501 007 (напрямок "4").

 

Юліана Козаченко: "У курортних районах Запорізької області кількість офіційно працевлаштованих робітників збільшилась уп'ятеро"

Операція "Курорт", яку щороку проводять фахівці фіскальної служби регіону, спрямована на легалізацію трудових відносин у туристичній сфері та залучення до оподаткування найманої праці в місцях масового відпочинку. За даними електронної системи, яка реєструє повідомлення про прийняття на роботу працівників, кількість новостворених робочих місць у курортний сезон значно зростає.

– Все більше підприємців обирають легальний шлях ведення бізнесу, – зазначила в. о. начальника ГУ ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко. – У червні від 451 суб'єкта господарювання надійшли повідомлення про офіційне оформлення трудових відносин з працівниками. І це майже у чотири рази перевищує минулорічні дані – торік лише 123 СГД направили до територіальних органів ДФС відповідні повідомлення. При цьому кількість офіційно працевлаштованих працівників зросла більш ніж у 5 разів у порівнянні з червнем 2017 року – з 350 осіб до 1802.

Завдяки проведеній роботі легалізовано понад 5,4 мільйона гривень доходів. Додатково до бюджету надійшло 2,3 мільйона гривень, зокрема, 1,2 мільйона гривень єдиного соцвнеску, 973 тисячі гривень податку на доходи фізосіб та 82 тисячі гривень військового збору.

 

Юліана Козаченко: "Фіскальна служба Запорізької області видала 34 тисячі електронних ключів"

За сім місяців поточного року запорізькі платники отримали в органах фіскальної служби регіону понад 34 тисячі електронних ключів. Як повідомила в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Юліана Козаченко, фахівці пунктів реєстрації користувачів надали послуги майже 12 тисячам відвідувачам.

У липні до органів ДФС області за ключами електронного цифрового підпису звернулося 1300 громадян та представників бізнесу, яким видано майже 4 тисячі посилених сертифікатів ЕЦП.

Керівник фіскальної служби регіону підкреслила, що цифровий підпис надає доступ платникам до багатьох он-лайн сервісів фіскальної служби, зокрема, за допомогою Електронного кабінету можна отримувати послуги ДФС, залишаючись на робочому місці.

Термін дії посилених сертифікатів відкритих ключів становить два роки з моменту їх формування. Генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії клієнтів, зокрема, це флеш-носії, CD/DVD, захищені носії ключової інформації та інші.

Докладна інформація про роботу Акредитованого центру сертифікації ключів та його відділень розміщена на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).

 

Справу щодо організаторів конвертаційного центру із 200-мільйонним обігом передано до суду

Співробітники податкової міліції Запорізької області під процесуальним керівництвом прокуратури Запорізької області закінчили досудове розслідування у відношенні організаторів конвертаційного центру міжрегіонального характеру.

З метою прикриття незаконної діяльності, пов’язаної з ухиленням від сплати податків підприємств реального сектору економіки, вони створили декілька фіктивних суб'єктів підприємницької діяльності. Упродовж 2016-2018 років загальний обіг конвертаційного центру склав близько 200 млн. гривень.

У даному кримінальному провадженні затверджено обвинувальний акт за фактом фіктивного підприємництва, вчиненого організованою злочинною групою (ч.3 ст.28, ч.2 ст.205 КК України), який направлено до суду.

 

Керівників підприємств трьох районів області попередили про відповідальність за порушення умов оплати праці

У Василівській райдержадміністрації відбулося виїзне засідання обласної комісії з питань погашення заборгованості з зарплати та соцвиплат, додержання мінімальних гарантій в оплаті праці та легалізації заробітної плати.

Захід відбувся за участю представників органів обласної та районної влади, керівників Василівського та Енергодарського управлінь фіскальної служби Запорізької області.

На засідання були запрошені керівники підприємств м. Енергодар, Василівського, Кам'янсько-Дніпровського та Михайлівського районів, які у своїй діяльності допускають нарахування заробітної плати у розмірах менше мінімальної.

Як повідомила начальник Василівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Наталія Солов'янова, учасники комісії розглянули роботу суб'єктів господарювання, де наявні ознаки мінімізації витрат на виплату зарплати та попередили про відповідальність за порушення умов оплати праці.

Під час заходу було зауважено, що всі суб'єкти господарювання регіону повинні дотримуватися вимог трудового і податкового законодавства.

 


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь